#navbar-iframe { height: 0px; visibility: hidden; display: none; } #navbar { display: none; } UNTUK MAKLUMAT LANJUT NIKAH KAHWIN SIAM THAILAND SILA HUBUNGI SAYA SEPERTI BERIKUT | AKAD NIKAH DAN KAHWIN DI THAILAND - PROSEDURE NIKAH KAHWIN DI SONGKHLA THAILAND SIAM - MURAH SAH

NIKAH SIAM NIKAH THAILAND KAHWIN SIAM KAHWIN THAILAND KAHWIN SENYAP SESAMA KITA

NIKAH SENYAP, NIKAH SIAM, NIKAH LARI, PAKEJ NIKAH SIAM, KAHWIN SIAM, KAHWIN THAI, KAHWIN SEMPADAN, KAHWIN PADANG BESAR, KAHWIN DANNOK, KAHWIN SONGKHLA, KAHWIN PERLIS, KAHWIN BUKIT KAYU HITAM, KAHWIN CEPAT, KAHWIN MURAH,NIKAH SESAMA KITA, NIKAH TOK KADI,AKAD NIKAH SIAM,PANDUAN NIKAH DI SONGKHLA.NIKAH SIAM MURAH DAN MUDAH.

Wednesday, November 11, 2009

UNTUK MAKLUMAT LANJUT NIKAH KAHWIN SIAM THAILAND SILA HUBUNGI SAYA SEPERTI BERIKUT

Untuk Maklumat Lanjut
Sila Hubungi Saya
Seperti Berikut:




WAN MAKHDZAR BIN WAN MAHMUD
(PAK WAN)

K/P: 470428-09-5079
H/P: 019 529 4949 (Malaysia)
+66884450898 (Thailand)

Pejabat:
No: 7 Kawasan Industri MARA Jejawi,
Jalan Kangar-Arau, 01000 Kangar, Perlis.
Faks: 604 9764686
http://wanzarma.blogspot.com


Posting asal: 25 Disember 2009
Dikemaskini pada 16 Mei 2011



“ Buat Mudah Apa Yang Susah “
“ Jujur dan Komited "







MAKLUMAN



Sekiranya anda masih ragu-ragu berkenaan tauliah kadhi atau masalah anda boleh telefon terus pejabat Majlis Agama Islam Wilayah Songkhla. 
Telefon:  074-580707



Anda boleh juga menghubungi Encik Nasir,
Pegawai Pejabat Konsul Malaysia di Songkhla
Telefon: 074-311062










MAKLUMAN

Memandangkan terlalu ramai responden yang menghantar e-mail kepada saya, saya mohon maaf kerana tidak dapat menjawab e-mail anda dalam tempoh segera.

Walau bagaimanapun semua e-mail anda akan saya teliti dan jawab pada kadar segera yang mungkin.

Diharap anda Bersabar.

Terima Kasih






17 comments:

A.D.. said...

Salam....Ucapan ribuan terima kasih buat Pak Wan dan rakannya Abg Salleh...Kami adalah salah satu pasangan yang baru2 ini telah bernikah di selatan Thailand dengan menggunakan perkhidmatan Pak Wan..Alhamdulillah kami telahpun selamat diijabkabulkan.Semoga jodoh ini akan berkekalan sehingga akhir hayat.Amien...Bagi pasangan yang berniat untuk bernikah di selatan Thailand,janganlah ragu2 kerana perkhidmatan ini bukanlah sindiket...jurunikah dan saksi adalah orang2 yang bertauliah dan dipercayai...anda tidak akan menyesal menggunakan perkhidmatan ini..perkhidmatan yang termurah dan berbaloi...sama2lah berdoa semoga segalanya berjalan dengan lancar dan diberkati Allah...kepada Pak Wan dan Abg Salleh,semoga sehat selalu dan dirahmati Allah...Amien..

wanzarma said...

Terima kasih di atas kepercayaan anda terhadap perkhidmatan saya.
Kami doakan semoga jodoh anda berkekalan sampai ke akhir hayat. Amin...
Kalau anda ingin melancung dan bercuti ke Thailand kami sedia menunggu anda bila-bila masa pun boleh.
Salam dari saya dan abg Salleh, semoga kita dapat berjumpa lagi di masa hadapan. InsyAllah....

Anonymous said...

x Berkata:
Disember 11, 2009 at 3:42 pm | Balas

Adik WAN okey lah tu charge yg hang kena tu,manaa nak cari habuan macam tu,dulu aku degar kat KL nie bung indon kena sampei 3,500-5,000 pun ada..kallo depa baca hang punya..dah tentu depa nagis tak belagu..thank you r\for your commitments to ease the problems here..thereafter

ibnu marzuki al firdaus said...

tubuhkan PERSATUAN NIKAH SIAM AGAR TIADA LAGI YANG BERANI MEMPERLEKEHKANNYA?

TUBUHKAN KONSORTIUM UNTUK KURANGKAN LAGI KOS IKLAN DI RADIO, TV, MATTA FAIR + ETCS JUGAK!

NeverEndingStory said...

boleh saya tahu berapa kos yang perlu dibayar?

wanzarma said...

SEMUA HARGA PAKEJ TERCATAT DALAM BLOG. UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA EMAIL SAYA.

wanzarma said...

SEMUA HARGA PAKEJ TERCATAT DALAM BLOG. UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA EMAIL SAYA.

Anonymous said...

salam pakwan
sy telah mengahwini seorang janda yang pernah diceraikan dengan menggunakan surat cerai pattani. dan kes pendaftaran isteri saya dengan bekas suaminya telah dibuat pembatalan dan telah disahkan oleh mahkamah tinggi syariah… isteri saya merupakan orang susah..tidak mempunyai wali samada belah bapa ataupun belah ibu. ini kerana beliau merupakan seorang muaallaf. namun permohonan wali hakim yang telah dibuat di mahkamah rendah syariah oleh isteri saya tidak diterima kerana isteri saya pernah mempunyai kes pendaftaran yang telah dibatalkan. kami menemui jalan buntu untuk berkahwin. akhirnya kami berkahwin di pattani. dan sekarang ini kami merasa khuatir dan risau untuk mendaftar perkahwinan kami di Malaysia.. bagaimanakah kami harus menyelesaikan masalah kami ini?

Insan said...
This comment has been removed by the author.
Insan said...
This comment has been removed by the author.
ibnu marzuki al firdaus said...

wat per daftar? gi jer konsulat wat pengesahan...

Insan said...

cmne step2 dia ek? ad kene jumpe hakim jgak ke? pastu surat nikah malaysia mane nk dpt?

wanzarma said...

Langkah pertama anda ialah mendapatkan surat pengesahan konsulat Malaysia di Songkhla. Selepas semua dokumen pernikahan anda di Pattani disahkan oleh konsulat Malaysia, anda perlu ke pejabat Agama islam Malaysia untuk mengesahkan pengesahan anda di Thailand sama ada proses pernikahan tersebut memenuhi hukum syarak atau tidak dan sama ada sijil Nikah anda tulin atau sindiket. Sila email terus kepada saya untuk maklumat macam mana dan apa dokumen yang diperlukan untuk pengesahan konsulat.

Anonymous said...

salam pakwan..Saya telah lama ditinggalkan suami hampir 2tahun tetapi tidak dapat berkahwin lagi sebab ketiadaan surat cerai,apa yg harus saya lakukan?saya ingin meminta bantuan dari pakwan agar masalah saya dapat diselesaikan secepatnya,harap pakwan dapat membantu...terima kasih

Anonymous said...

salam pakwan..Saya telah lama ditinggalkan suami hampir 2tahun tetapi tidak dapat berkahwin lagi sebab ketiadaan surat cerai,apa yg harus saya lakukan?saya ingin meminta bantuan dari pakwan agar masalah saya dapat diselesaikan secepatnya,harap pakwan dapat membantu...terima kasih

Anonymous said...

Brapa kos yg dkenakan?

wanzarma said...

Kepada semua pelanggan sila emailkan pertanyaan anda terus ke alamat email saya wanzarma@yahoo.com.my. Terima kasih.

 
© free template